Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Jag har 2 förslag som jag tycker borde fixas. 1. Ett subforum till Digimon i Playstation, närmare 20 trådar om samma spel nu. 2. En ny regel: "Att diskutera spel i ett forum där det finns ett subforum till" eller liknande. Det jag menar är att man inte får diskutera tex Zelda i Nintendo 64a forumet utan i Nintendo 64as Zelda forum eftersom det finns ett sånt forum. Citera
Rallypacker Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Det var ett riktigt bra förslag... i alla fall nr.2. Citera
Lander Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Skrivet 4 Juni 2005 Bra förslag, iaf 2:an Om det skulle finnas ett nytt subforum skulle det vara bra med ett Mario forum till GC för att dom populäraste trådarna i hela GC forumet är Mario trådar dom felsta iaf.. Citera
Dark Elite Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 Jag tycker båda förslagen var väldigt bra! ^_^ Citera
DanniQ Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 Förslagen är väll helt okej. Får se vad admin tycker om dom. Citera
Farenhait Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 (redigerat) Bra förslag fixa så att vi kan få så. Redigerat 6 Juni 2005 av Farenhait Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.