Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag har 2 förslag som jag tycker borde fixas. 1. Ett subforum till Digimon i Playstation, närmare 20 trådar om samma spel nu. 2. En ny regel: "Att diskutera spel i ett forum där det finns ett subforum till" eller liknande. Det jag menar är att man inte får diskutera tex Zelda i Nintendo 64a forumet utan i Nintendo 64as Zelda forum eftersom det finns ett sånt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Håller med dig Capone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Det var ett riktigt bra förslag... i alla fall nr.2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Bra förslag, iaf 2:an Om det skulle finnas ett nytt subforum skulle det vara bra med ett Mario forum till GC för att dom populäraste trådarna i hela GC forumet är Mario trådar dom felsta iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Jag tycker båda förslagen var väldigt bra! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Förslagen är väll helt okej. Får se vad admin tycker om dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 (redigerat) Bra förslag fixa så att vi kan få så. Redigerat 6 Juni 2005 av Farenhait Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Jo, de sakerna var bra, admin inför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.