Gäst lordifan Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Köp Gta sanandreas jah rekomenderar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Masterofyou Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jag tycker också du ska köpa Rarcraft 3 frozen throne för de as bal!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Masterofyou Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jag tycker också du ska köpa Rarcraft 3 frozen throne för de as ball!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murtel Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Vet du något roligt PC spel? <_< Jag skulle vilja ha ett nytt nu, för jag varvade ut det förra jag hade. Föresten om du vill köpa ett nytt spel så tycker jag att du ska köpa: Far Cry. :D De är ett rigtigt roligt Action spel. Med veldigt bra grafik. Det finns både människor och lite månster på det. Men det är rigtigt roligt spel kan jag lova!!! köp rome total war det är svin roligt och man kan spela det hur länge som helst :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Vet du något roligt PC spel? <_< Jag skulle vilja ha ett nytt nu, för jag varvade ut det förra jag hade. Föresten om du vill köpa ett nytt spel så tycker jag att du ska köpa: Far Cry. :D De är ett rigtigt roligt Action spel. Med veldigt bra grafik. Det finns både människor och lite månster på det. Men det är rigtigt roligt spel kan jag lova!!! lol Det e inte o hänga i jul granen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 jo det är det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 (redigerat) !!!!!!KÖP INTE SPEL!!!!!! LADDAR ner spelet i stället Helt gratis Spara många 100 lapar tro mig...... www.piratebay.se men du måste Laddar ner BitTornado.......!!!! :) Mes han får tanka hem om han vill själv. BF2 KÖP DET ! Du kan ladda hem spelen men kan inte öppna den utan bittorrent. Dessutom om du crackar World of warcraft kan du i alla fall inte spela på riktiga server. Du kan bara spela på falska privata. Som är så få. Men du ta inte risken och ladda ner från piratebay . Det har spridits trojaner till många av deras filer. Redigerat 23 Juni 2005 av Fatosh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 !!!!!!KÖP INTE SPEL!!!!!! LADDAR ner spelet i stället Helt gratis Spara många 100 lapar tro mig...... www.piratebay.se men du måste Laddar ner BitTornado.......!!!! :) Men för guds skull, läs reglerna. INGET PRAT OM OLAGLIG NERLADDNING/FILDELNING. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 (redigerat) !!!!!!KÖP INTE SPEL!!!!!! LADDAR ner spelet i stället Helt gratis Spara många 100 lapar tro mig...... www.piratebay.se men du måste Laddar ner BitTornado.......!!!! :) Srry för dubbelinlägg. Uppmuntra dom inte att ladda ner, och om ni fortsätter snacka om detta kan tråden låsas. -.- Redigerat 23 Juni 2005 av Neko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Guildwars rekommenderar jag starkt :D World of warcraft och Guildwars är ungefär samma sak..1 stor skillnad är att man inte betalar i månaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Men jag varnade bara dem för att dem kan få virus <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Men jag varnade bara dem för att dem kan få virus <_< Jaja, srry då. ;) Men vi borde ändå tysta ner detta lite. Så inte tråden låses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.