Slasktratt Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 ingen moped. tänker inte skaffa heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 det är bra med moppe om man bor på landet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 förövrigt så tror jag att min förra moppe slår allas här inne i snabbhet och coolhet... ciou som gick/går i typ 100 k/hm... den vart lite ramsne så jag orkade inte med den längre, det var en 125 suzuki(tror en gp från 80 talet) motor på den så det var därför den gick lite fortare... byggt om allt typ, tanken var hälften så stor som orginal blandannat, fast det var skit äckligt att åka på den eftersom den gärna ville stegra över... har en polare som har en suzuki pv som går i 70... dom är små dom hehe, fast coola som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 original-tanken på en ciao är väll bara 3´liter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 orginal? nej, då ligger den f*n minst på 5-6 liter, efter så låg så det kostade 17 spänn att tanka tills det rann över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 oj oj... det är ju en hel del... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 en push dakota rymer 12 tror jag, så det är itne så j*vla mycke, men det är med än vad man tror i en ciou Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Min DTR tar 12.5 L. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Har en Yamaha FS1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 en puch dakota rymmer inte 12 liter...tror jag inte aif. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 skafa motorcykel i stället mycket kollare och mankör i alla fall i från moppederna och dom brukar var upp trimmade. så man får lov och vänta på dom losers :evil: :evil: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 en puch dakota rymmer inte 12 liter...tror jag inte aif. jo, är ganska så säker på min sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.