Pikachu86a Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 (redigerat) Är det online spel? O_o :meddum: Ja det är ett online spel. Redigerat 8 Juni 2005 av tokar86a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 jag läste här på detta forum att det kostar 100-120 kr i mån men det står inget tin på hem sida? i så fall var :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 mu1991 det finns online spel som inte kostar i månaden. På vilka servrar spelar ni på? skicka din skills i ett PM. Och för ni andra, det kostar 100-120 kroner i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 det vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 det måste ju finnas några sevrar det är gratis att spel a på vad heter dom i så fall jag vill veta annars köper jag det inte jag vägrar betala 130 kr i månaden det är svin dyrt :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.