nr.7 Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Är det värt pengarna? Är det roligt? Vilka spelare kan man ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Är det värt pengarna? Är det roligt? Vilka spelare kan man ha? det finns redan ett sånt här ämne så varför starta ett till!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Orkar leta upp det gamla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 (redigerat) det är värt pengarna! det är nett av dom roligaste spel jag nånsin spelat! ett bra tips med spelare man börjar me i karriärn är Målvakten Kenny, Helveg och Jensen..dom bästa spelarna enligt mej..sen är det ett tips att INTE köpa Rivaldo..helt värdelös enligt mej. Spara hellre pengarna å köp Pires, Helguera, Carlos m.m Att ha finns det många spelare...man får börja med att välja mellan ungefär 20 spelare..sen så finns det 5 nya spelare i varje stad (på karriären alltså) de finns spelare som Pires, helguera, crespo, rivaldo, casiliias, friedl m.m Redigerat 30 Juni 2005 av gurkis_nr1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex_mannen Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Fifa street är jätte bra och värt pengarna och man kan ha många bra spelare t.ex ronaldinho och buffon :cool: man ska trixa mycket då får man pengar :kung: :kung: och om man vinne matcher så får man bra rykte :bah: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 jag tror att det är riktigt bra! grafiken verkar ok och känslan verkar också bra! Jag har funderat på att köpa det! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 snart blir det billigare troor jag... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 ja, om man väntar några månader så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Skulle någon kunna lista alla spelarna lr en länk till en sida där alla spelare sår med? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Billie Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Det ser inte så kul ut så jag kommer inte att köpa det och det är nog inte värt pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg