Winnder Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Vilka Spelprogram mer än gamemaker finns det? :visslar: Citera
Pikachu86a Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Konstigt namne på ett program. Har du använt det programmet någon gång? Citera
Gäst Muuu Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 ifall du pratade med mig så finns det en tråd lite längre ner om rpgmaker Citera
Zutto Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 Vad står RPG FöR? OCh ÄR RPG Maker Bättre Än Gamemaker (enligt er) Citera
nesse Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 Dom bästa spelen gör man väl själv!? man kan ju använda sig av nåt programmeringsspråk som c++. jag använder c++. :lol: ganska lätt om man kan php! tyvär så kan jag inget om rpgmaker eller nåt annat program! :P Citera
epaaj Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 The Games Factory funkar det med. Finns gratisversioner att ladda hem. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.