Chrille1234 Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Finns det koder till Metroid prime hunters demon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Tror inte det, om det kommer några koder så kommer nog det till den hela verisionen av spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Klara hela träningen så får du en trailer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 jag har klarat hela träningen men inte fått någon trailer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 alla tre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 (redigerat) aa men när jag klarar tre tränings banorna så sparar den inte så jag får göra om hela tiden för på min kompis spel sparar den rekorden Redigerat 9 Juni 2005 av bambocha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Vad menar du? Man ska få högsta på alla tre så får man trailern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Vad menar du? Man ska få högsta på alla tre så får man trailern. jag har klarat höggsta på alla tre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 om det är en prick i understa-vänstra hörnet efter intro filmen man få se när man startar så har du trailern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lilla_björnen Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 (redigerat) inte ens de funkar :bah: jag har hittat en kod. du får bonus på alla spel om du stoppar upp den ii röven spamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspam pamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspams amspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamsp mspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspamspa spamspamspamspamspamspam //MvH rövnulla Rensat. Låter detta inlägg vara kvar som bevismaterial.//Draghon Redigerat 16 Juni 2005 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 (redigerat) Det funkade inte :( Du kanske gjorde fel? Redigerat 15 Juni 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Ok, fick Trailern igår, du ska komma med på highscore (Kolla Options -> Highscore) och när du kommer med sisa gången kommer det upp en ruta "Do you want to see the movie? Yes, No). Varje gång du är vid title screen (Där det står "Toutch here to start") blinkar några sånna där cceller som är i bakgrunden i nedre vänstra hörnet, klicka där så får du upp rutan om du vill visa filmen igen! ;) Juste, en till sak, det är lite offtopic eftersom den här tråden handlade om koder till DS-spel, inte om hur man får trailern på Metroid Prime Hunters: First Hunt (Metroid Prime Hunters-demot). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg