grooovy Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Tjena :!: är det någon som spelar AOM :?: isåfall så kan ni kanske ge mig tips. :new_bigcrowd: skriv i forumet eller maila på msn. Tack för din medverkan (endast om du hjälper) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Ok, du måste vara snabb, skaffa fram många krigare snabbt, skaffa fram många byggare snabbt och inte bry dig om att upppgradera allting för snabbt (krigare är viktigast!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Tips på vad igentligen?? finns ju så mkt man kan göra, jag brukar hur som helst börja med att bygga upp ett stadigt försvar, sedan bygger jag upp en stark armé och det brukar för det mesta funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
afan Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 japp jag spelar det och tycker det är gätte roligt wiiie :) tips är att du skall samla så mycket mat som möjligt innan du bygger gubbarna..så dem kan äta, så att du kan bygga mera gubbar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Kan gubbarna äta på Mythology? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag har det, det är väldigt kul. jag brukar köra mot datorn. då fuskar jag( ;) ) så att jag får massor av drakar, healing springs, citadels, m.m. sen går jag bara till attack, då fienden är jättedålig- och vips, så dör han! fast spelet funkar inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grooovy Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Tack för era tips. Ha de skoj när ni spelar och Lycka till :!: ha re bra! :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.