The_GTA_Dude Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 Tycker ni att jag ska köpa GTA:VC/III och ladda ner MTA till det? Tacksam för svar... :rambo: Citera
Gäst siemens_c65 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 Jag vet inte riktigt om GTA vc/III är kul. Men när jag köpte GTA vc/II så tyckte jag att det var kul. Men nu tycker jag att GTA vc/II är tråkigt. Jag varvade ute för lengesedan. Men vist tycker du att du ska köpa GTA vc /III så ok för mig Tryck här för att komma till GTA sajten Citera
Gäst Mega99 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 Nej, gta san andreas släpps snart, om typ några veckor, vänta och köp det istället. Citera
Dark Elite Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 Ja köp GTA: San Andreas det är askul! Iaf på PS2! Citera
tuffscout Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 Mmm håller med dom båda.... fast om du hittar Gta III VC väldigt billigt så rekommenderar att du köper det... typ om det är 50kr.... Citera
Rammstein_lover Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Tycker ni att jag ska köpa GTA:VC/III och ladda ner MTA till det? nej faktiskt inte det kanske var kul när det först kom ut men det e inte det nu man kan för det första inte simma och för det andra så s*ger MTA det finns inga människor i staden därför så vänta och köp San andreas Citera
Gimcor Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 tanka mta, jag tycker iaf att det är roligt att köra med tex en polare över nätet Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.