The_GTA_Dude Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Tycker ni att jag ska köpa GTA:VC/III och ladda ner MTA till det? Tacksam för svar... :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siemens_c65 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Jag vet inte riktigt om GTA vc/III är kul. Men när jag köpte GTA vc/II så tyckte jag att det var kul. Men nu tycker jag att GTA vc/II är tråkigt. Jag varvade ute för lengesedan. Men vist tycker du att du ska köpa GTA vc /III så ok för mig Tryck här för att komma till GTA sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Nej, gta san andreas släpps snart, om typ några veckor, vänta och köp det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Ja köp GTA: San Andreas det är askul! Iaf på PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Köp San andreas istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Mmm håller med dom båda.... fast om du hittar Gta III VC väldigt billigt så rekommenderar att du köper det... typ om det är 50kr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammstein_lover Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Tycker ni att jag ska köpa GTA:VC/III och ladda ner MTA till det? nej faktiskt inte det kanske var kul när det först kom ut men det e inte det nu man kan för det första inte simma och för det andra så s*ger MTA det finns inga människor i staden därför så vänta och köp San andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 tanka mta, jag tycker iaf att det är roligt att köra med tex en polare över nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 vad är mta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 nä jag tycker att du inte ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jo, köp GTA San Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.