Var köper ni era spel? Jag brukar köpa på game i uppsala. Finns det några bättre ställen?
Köpa Spel
Jag brukar köpa på game.
Jag har i stort sätt köpt alla mina spel på GAME... Fast nåt har jag köpt på EB games Tradition eller vad stället heter...
Har köpt alla GC och Xbox spelen på Game och några GBA spel
Jag köper mina spel på EBgames, GAME eller Speldirekt :)
Jag brukar köpa dom i EBGames. :)
ebgames eller game.... nån gång från webhallen.se...
Köper på game, mest begangnade, de är billigare men lika bra
Ja brukar köpa begagnat som dig capone, ett vanligt kostar 599 :- och det är lite överdrivet för ett spel, ett begagnat kostar ju typ högst 359 :-
Jag köper mina spel på Game, Om det är nått spel som jag verkligen vill ha eller har väntat på länge så köper jag det på vanligt pris. enligt vad jag tycker så finns det inget bättre ställe än game att köpa tv-spel på. Det som är också bra är att dem offtast har bra erbjudande tex byt in 2 spel och få ett nytt spel för halva priset typ.
Köper mina på Tradition
de begangnade jag köper kostar bara 200:- styck, och det finns många bra spel där :P
↗ till inläggetde begangnade jag köper kostar bara 200:- styck, och det finns många bra spel där :P
En ny titel som just kommit ut som liger på begagnat kostar ju 300-400 högst.
eb game i gbg
↗ till inläggetde begangnade jag köper kostar bara 200:- styck, och det finns många bra spel där :P
Det beror ju på, på game i västerås kostar alla spel som är begangnade 200
↗ till inläggetFast det beror ju på när spelet släpptes hur mycket spelet kommer kosta begangnatde begangnade jag köper kostar bara 200:- styck, och det finns många bra spel där :P
Som Matori prime 2 komm då kostade det 499 begangnat och 599 när det inte var begangat
jo iofs, men jag brukar bara köpa för 200. ska nog köpa ett spel imorr :P
Okej har du bonus kort på Game?
nej, det har jag inte, men jag köper inte så ofta...
gamereplay