Hoppa till innehåll

Habbo Hotel

bladefinor

Rekommendera inlägg

• 1 år senare...

vetej men Quaked-ess vet tror ja :blink:

JA, QUAKED-ESS VÅRAN GUD! Han kanske vet, ja.. men det finns nog fler personer som kan förklara det bättre än honom. Här kommer en snabbförklaring, för jag är trött:

1. Artmoney kan resultera i att du blir portad på habbo.

2. Med artmoney kan du scripta fram t.ex. habbo-cola och myntillusioner.

3. Det är olagligt att använda sig av det, och enligt mig är det svårt.

4. Artmoney finns på en rad olika scriptarsidor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ingen idé att använda artmoney på Habbo Hotel, du kan lika gärna använda Paint enligt mig.

Den ändrar bara det du har på din dator, inte vad servern har. Artmoney är inte olagligt, men det används till olagliga ändamål.

Artmoney är tänkt för spel du spelar på din dator, inte multiplayerspel.

Vem är QUAKED-ASS?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ingen idé att använda artmoney på Habbo Hotel, du kan lika gärna använda Paint enligt mig.

Den ändrar bara det du har på din dator, inte vad servern har. Artmoney är inte olagligt, men det används till olagliga ändamål.

Vem är QUAKED-ASS?

Paint? Huh? Artmoney går ju visst att scripta serverside med, habbo-cola t.ex.

Quaked_ess är han som säger sig veta allt om artmoney, och har skrivit en fet och oförstålig guide om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem är QUAKED-ASS?

När jag nämner Paint menar jag att du kan skapa bilder (Ja, det är ett bildbehandlingsprogram) och skicka till dina kompisar och skryta över dina saker på habbo.

När jag nämner Artmoney menar jag att man inte ska missbruka det, det är inte tänkt för multiplayerspel.

När man ändrar på hexkoderna i spelet ger det ingenting, det ger lika mycket som att skicka en bild till dina kompisar.

Det du har på datorn styr ingenting på Habbo, det är habboservern som styr Habbo.

Använd WPE istället!

Kan allt om Artmoney, det ger inget på multiplayerspel, där ska man använda WPE! Kan allt om WPE! Det funkar inte på singleplayerspel!

Varför frågar alla efter Artmoney till Habbo? Det funkar inte.

DET FUNKAR INTE!

Redigerat av Licufer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem är QUAKED-ASS?

Artmoney funkar visst på habbohotel, men jag kan hålla med om att det är ett av de krånligaste scriptarprogrammen. WPE är helt okej, och jag har kört med sköningen Habbo Plus 4.0 ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men Helgon, sluta dra upp gamla trådar din idiot.

Idiot? Idiot? Det är så kul att dra upp gamla trådar, och det finns inget som kan hindra mig. Bumpa osv. är tillåtet. Det är lika kul att se dig försöka tracka ner mig, du misslyckas bara.. idiot. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...