Farenhait Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Åt vilken konsoll skapar man mest GTA spel åt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 PS2 skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 faktiskt så är ju 1 och 2 också ganska roliga. Fast jag tror att inte så många skulle köpa dom eftersom det är urusel grafik och allt men ändå. grafiken spelar ingen roll själv tycer jag att det va roligare på tiden när du spela nintendo 8-bit och super nitendå inget slår donkey kong och super mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 att lansera gta 1 och 2 nu tror jag är ganska dåligt, iochmed försäljning utav san andreas. förmodligen så dröjer det ett tag innan sony släpper nästa gta spel. man borde istället släppa typ en Collectorsedition till Xbox 360 med samtliga spel och massa feta extraprylar, att sälja 1an själv är ingen större idé. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 tänkte 1 o 2 i ett double pack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Alla gta spel finns förutom 1 och 2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Man kan få tag i alla gta spelen till xbox,men den måste vara chippad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Ja, ibland är det det enda sättet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) det ä ganska synd.När man har chippat sin kära box å skaffat massor me spel så kommer det en ny version av boxen :( Redigerat 7 Juli 2005 av Red_fox2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Ja exakt då vill man ju ha det också :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Det är väll bra att vi kommer få en bättre spel-upplevelse? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 jo,men tänk på pengarna man slösade till xboxen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg