Farenhait Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Varför funkar inte mina spel på msn? HAr det hänt nån av er? MSN: 7.0 Citera
Paradox Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Kan du förtydligare dig lite? Vad är det som inte funkar? Kommer det något felmeden upp? Har du gjort någon inställning i msn? Citera
nico Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 (redigerat) kolla så att du har flash...och shockwave å sånnt Redigerat 7 Juni 2005 av nico Citera
Farenhait Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2005 När jag trycker på spel står det typ. Listan över spel och aktiviteter är inte tillänglig. Stäng ner och försök igen senare. Det har typ stått det i 100år nu varför???????? Det händer så när jag trycker på spel. När jag trycker på aktiviteter då kommer det som det ska komma. Citera
Farenhait Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2005 När jag trycker på spel står det typ. Listan över spel och aktiviteter är inte tillänglig. Stäng ner och försök igen senare. Det har typ stått det i 100år nu varför???????? Det händer så när jag trycker på spel. När jag trycker på aktiviteter då kommer det som det ska komma. Citera
Angelino Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 jag tror inte att har stått så i 100 år;). Men msn:s spelserver kanske ligger nere för tillfället. Sånt kan ta tid... Citera
nico Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 det kan vara någon brandvägg eller liknande som stoppar. har du en hårdvarubrandvägg så är det hyfsat troligt, har du en program brandvägg så är det inte lika troligt men kolla alla inställningar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.