kevinhö Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 (redigerat) jag är i asuka city och dom pratar om Teddy. Och Kail är i main lobby och säger (...why are you back?! Go ask about the Digimon suits!) Ska man gör något med Teddy? Och en kille och en tjej som har blivit digimon vad ska man göra med dom? Och en kille står där etemon stog vart är etemon? Snälla svara så fort ni kan! Redigerat 7 Juni 2005 av kevinhö
rg_fuskare Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 jag är i asuka city och dom pratar om Teddy. Och Kail är i main lobby och säger (...why are you back?! Go ask about the Digimon suits!) Ska man gör något med Teddy? Och en kille och en tjej som har blivit digimon vad ska man göra med dom? Och en kille står där etemon stog vart är etemon? Snälla svara så fort ni kan! snacka med han killen som finns där var etemon stod, sen ska du snaka med Ivy (Kail) o sen ska du snacka med han killen igen. sen vissar det sig att killen hade en etemon kostym på sig.
kevinhö Skrivet 9 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 9 Juni 2005 (redigerat) när man är i west sector ska man gå in i dum dum factory? En tjej pratar om något om women secret är det nåt med hon. Jag har renamon 26 kyubimon 21 stingmon 2 taomon 41 xwimon 1. monmon 18 hookmon 18 xwimon 1. agumon 16 greymon 26 growlmon 1. inte så bra jag ska träna. Renamon gör conter den tar jättemycket liv. hårdast slag 1727.vart är byako city? Jag vill spöa dom! :medieval: :ph34r: Redigerat 11 Juni 2005 av kevinhö
kevinhö Skrivet 12 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2005 (redigerat) vad är a.o.a. trupperna? Är det dom som står i byako city när man klarat riktiga byako ledaren. är nunemon i dum dum factory? Jag har renamon 28 kyubimon 21 taomon 52 stingmon 2 x-wimon 2. Agumon 16 greymon 31 growlmon 1. monmon 19 hookmon 29 x-wimon 1. Snälla svara så fort ni kan! Redigerat 17 Juni 2005 av kevinhö
Rekommendera inlägg