LillaFlickan Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag har hört att min kompis har the sims 2 och att inuti kan hon trolla och grejer , men hon kanske hade laddat hem men , är det någon som vet vart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Går det verkligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Hrm...är det verkligen till The Sims 2??? Finns ett magic till Sims men har inte hört att de finns till 2:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Det kan inte gå tror jag. För jag läste det i en Sims tidning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 LillaFlickan menar nog Sims Make´n Magic eller vad det nu heter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg