Th3 Sh@dow Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 har något nåt tips till zero uppdraget där man ska skjuta dom där små flygplanen som kommer och bombar hans "paraboler"??jag klarar den aldrig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 ja sikta in dig på en antenn inte alihop och skydda den sen om den går sönder ta då en annan och gjör samma sak med den. Jag klarade det så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 f*n så kunde man ju ha gjort. ja blev så trött på skiten så ja tog ett fusk :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thejocke Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 f*n så kunde man ju ha gjort. ja blev så trött på skiten så ja tog ett fusk :/ mm ja har också fastnat på det uppdraget. men Wångö?? va var det för kod du använde till det uppdraget?? vill gärna veta det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 R2 L2 R1 L1 L2 R2 SQUARE TRIANGLE CIRCLE TRIANGLE L2 L1 Använd det fusket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thejocke Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 okey tack..men ja har klarat det uppdraget redan.men ja har fastnat på ett nytt det som kommer efter..menn har du nå¨tt tips på hur man klarar det.. det e det där uppdraget när man är ett litet plan å ska skuta ner bilar å motorcycklar.men va gör denna kod du skicka te mig?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 använd koden som jag skrev om ditt plan exploderar så vet jag inte vad du kan göra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Jag har inte klarat zeros uppdrag, men jag har varvat det ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zamzon Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 har något nåt tips till zero uppdraget där man ska skjuta dom där små flygplanen som kommer och bombar hans "paraboler"??jag klarar den aldrig.. gör koden:R2 L2 R1 L1 L2 R2 fyrkant trekant O trekant L2 L1 den spränger alla bilar och flygplan i närheten P.S gör koden flera gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 okej..tackar..jag ska göra så då.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 man kan skita i zero uptragen man kommer endå vidare i spelet men då har du inte klarat 100% om du skiter i dom. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Gör dem, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg