svenolof Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 (redigerat) jag skulle villja ha ett spel där man kunde jöra allt skafa jobb somm på riktigt alltså att man skulle jöra jobet inte som på the sims utan att man ser ur sina egna ögon jag tror det heter fursta persons spel döda sin skef(förlåt stavningen) skafa familj o.s.o.v prisis allt Redigerat 10 Maj 2019 av svenolof Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 LÄS Mitt inlägg ovanför ditt :) Ungefär som det du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 (redigerat) jag orka de inte gjöra det jag läste bara dom 5 första fast du menade ganska precis som jag förutom att i dit spel kan man inte gjöra vad man vill heter du möjlig vis john vi tänkte utt något sont tillsamans Redigerat 25 Juli 2005 av lalle_calle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Nej jag heter inte jhon :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Nej jag heter inte jhon :P du stavar lite konstigt vad heter du rå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 (redigerat) mitt spel ska gå ut på att leva. :) Man börjar i ett litet ghetto (om man vill), eller så börjar man på en rikemansgård osv. Om man väljer till exempel att bli rockstjärna, så gäller det att först träna till sig en bra artist på ett instrument. Låt oss säga elgitarr. Sen när man gått ut grundskolan så ska man välja om man blir en vanlig arbetare(målare t ex) och använder musiken som hobby eller man blir tiggare på gatan och köper knark för pengarna ELLER, om man väljer att bli framgångsrik genom att skicka in en inspelning till ett skivbolag. Sen om man blir en rockstjärnam, så ska man ha ett band (om man inte satsar för solokarriär) och man ska leva livet. Till exempel att dricka och festa eller skaffa fru/man och barn eller inte. Sen om man bråkar mycket med nån medlem i bandet så blir det så att dom lämnar bandet och man måste skaffa en ny medlem. Eller så skulle man kunna vara mario i det här spelet. Och sen,(om man vill) så kan man fixa sina egna röster i spelet. spelet säger vilka slags saker det ska vara. T ex hur han ska låta när han dör eller när han gråter. Redigerat 25 Juli 2005 av Liquid Silk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 (redigerat) ungefär som neko eller mit spel något anorlunda Redigerat 25 Juli 2005 av lalle_calle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 hallå quaked_ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 va? vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 (redigerat) va? vad?? förlåt för dubbelpost!!!!! f'låt f'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'lå f'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låtf'låt det hände nåt me datorn!!! Redigerat 25 Juli 2005 av quaked_ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 va? vad?? vadå va? vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 hallå quaked_ess du skrev det... o jag heter quaked_ess <_< ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.