Hoppa till innehåll

Era Favoriter..


Mothh
 Dela

Rekommendera inlägg

Okej.. :)

 

Korn äger.. :D

Kom till saken ffs.. >________>

JUSTE.. XD

När jag jag hörde Korn för första gången så satte jag mig i bilen med min kompis och hörde : FUCK THAT, FUCK THAT.. XD .. Vi hörde klart låten om och om igen .. sen efter några dager så fråga jag vad den hette och sen hörde jag på den om och om igen igen.. aahh..

 

- Du har inte kommit till saken än, hallå, daaah! <_<

 

- Snart sur puppa <_<

 

SAKEN .. Berätta hur eran favorit låt kom eller hur ni började lyssna på den artisen/bandet! Tell me!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

~*Berättelsen om hur jag började gilla Rammstein*~

Det började en vanlig dag, skolan hade precis slutat.

Jag följde med en kompis hem...

Efter ett tag började vi titta på Teven, pga brist på roliga aktiviteter.

På nån kanal spelade dom en (då) helt okänd låt som hette nåt så konstigt som "Ich will".

Efter en stund förstod vi att det var Tyska, men låten var fortfarande inte ett dugg speciell...

 

Nåt år senare e jag och en kompis på nåt ställe, och vad spelar dom som bakgrundsmusik om inte samma Tyska band som jag hörde då?

Faktum är att dom, efter en stund spelar dom en låt som min kompis känner igen, och den låter faktiskt riktigt bra!

Vi går och kollar på skivomslaget, och bandet tycks heta "Rammstein, skivan "Mutter" och låten "Spieluhr".

 

Nu har det nog gått ännu ett år sen dess, och Rammstein är nästan det ända jag lyssnar på.

Jag kan nu namnet på varenda låt, alla bandmedlemmarna, äger två av skivorna och en DVD vid namn Liechtspielhaus...

Nu ska jag även se dom live på Metaltown!

 

Tänk vad saker kan förändras, på några år blir en vanlig låt på TV till nåt sånt...

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

~*När jag först började tycka om Ebba grön*

Jag var och skata med mina kompisar. Så råka jag göra en manual på en anarkist som hade en radio över axeln. Och han lyssna såklart på ebba grön. Sen när jag kom hem så tanka jag hem tre album. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...