Hoppa till innehåll

Favorit Bana?


Vilken är erna favorit bana i Mario kart double dash?  

84 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 150
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jepp jag har alla Mario Kart spel.  Förrutom det till Gameboy Advance. Rätta mig om jag har fel.

Mario Kart (SNES)

Mario Kart 64 (N64)

Mario Kart: Double Dash!! (GC)(Snart)

 

Det till GBA heter Mario Kart Super Circiut men det vet du vell nog?

Det är inte så roligt spel heller det går för snabbt och man hinner inte med i svängarna jag köpte det men jag lämnade tillbaka det efter en dag.

Jag slutat gillat DKM nu för jag har så mycket problem att förbättra tiden där :(

Nu gillar jag Peach beach och Baby park bäst :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jepp jag har alla Mario Kart spel.  Förrutom det till Gameboy Advance. Rätta mig om jag har fel.

Mario Kart (SNES)

Mario Kart 64 (N64)

Mario Kart: Double Dash!! (GC)(Snart)

 

Ja, jag får akta mig för DKM jag med om jag vill ha kontrollerna och glasbordet i behåll.....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jepp jag har alla Mario Kart spel.  Förrutom det till Gameboy Advance. Rätta mig om jag har fel.

Mario Kart (SNES)

Mario Kart 64 (N64)

Mario Kart: Double Dash!! (GC)(Snart)

 

Haha... Jag måste också akta mig om jag vill ha kontrollerna i bra skick. en gång var jag nära på att bryta sönder den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men till Nintendo 64 snörde jag allt vad jag kunde kontrollen i marken då gick styrspaken sönder

Brukar snöra Gc kontrollen i marken också fast inte hårt jag vill ju inte köpa en ny :P

 

Allt blir så lätt utslitet till N64... Iaf vad gäller kontrollerna, till skillnad mot Game Cube...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Påtal om kontroller så hade jag en kontroll som var gjortd av en annan tillverkare. Nu knarrar analogspaken och L och R är skit tröga dom går knappt att tryka ner.

 

Jag körde MKDD 4 player igår. Jag och min granne var tvungen att låtadom få 1 varvs försprång (vi körde 9) för att det skulle bli en rättviskamp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...