liten_jaguar Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 :gitarr: PS3 såklart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 X-box 360!! X-box 360!! Den har inbygd chat och inbygd X-box LIVE Det följere med en VGA-kamera som du tar kort på ditt ansikte så är det med i t.ex halo 3 som kommer!! :cool: :gitarr: :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 fräckt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 ps3 har också inbyggd chat inbyggd nätverk och det har kraftigaste grafiken och grafiktigaste processorn. PS3 är kraftigast av alla xbox 360 och nintendo revolution. men jag ska ta ps3 och x360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 PS kommer bara att få skitspel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Jag tycker att du ska köpa X-box 360,,,,, Har alltid varit emot PS så.,,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 ps3 skulle jag dock köpa, grymt kraftfult! ta bara ps2, hur kraftigt var inte det när den kom? ps2 slår ju fortfarande massor av nya datorer i grafthet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Förut skröt alla xbox fans att ps2 va svagis och xbox va kraftfullaste. Nu är det tvärt om ps3 kraftfullast och xbox 360 inte kraftfullast. Jag ska ta xbox 360 och ps3 men inte nintendo revolution det är så sugit räcker med nintendo konsoller för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 ps3 skulle jag dock köpa, grymt kraftfult! ta bara ps2, hur kraftigt var inte det när den kom? ps2 slår ju fortfarande massor av nya datorer i grafthet... <_< Vad för dator har du? Jag brukar inte spamma med smileys men :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 xbox! Jag gillar ps och xbox! då jag är inte mot någon av dom! Till xbox kommer det bra spel! Till det xbox man kan köpa nu kom det fable ju! Det är jätte kul! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 PS3, vänta tills det kommer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 lr jag kanske ska köpa ps och xbox? Jag vet inte... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg