David_OG Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 HUr gör jag för att det ska funka , när jag ska Creata ska ja skriva in mitt bank kort ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 först o främst måste du ha en riktig cd key ! .. sen loggar du in på ditt 10 days guest pass acc o tar manage acc .. sen där kan du skriva in en orginal cd key så 10 days guest pass acc blir riktigt account..10 days guest pass e ju bara prov sak <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 först o främst måste du ha en riktig cd key ! .. sen loggar du in på ditt 10 days guest pass acc o tar manage acc .. sen där kan du skriva in en orginal cd key så 10 days guest pass acc blir riktigt account..10 days guest pass e ju bara prov sak <_< han vill inte göra det till et riktigt hban undrar ju hur man ska gö så det funkar men du ska fixa samma kort nummer som den som du fick ditt kort av sen får han/hon skriva in kortnumret och sen tar du manage account och skriver in ditt 10 day free guest trial sak.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Såhär gjorde jag: 1. Jag gjorde ett trial account. Inga kortnummer krävdes. 2. Jag laddade ner spelet. 3. Jag patchade spelet. 4. Jag loggade in, gjorde en gubbe och började spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 (redigerat) 1. Ladda ner Trial. 2. Börja spela, du kan högst bli level 20 och tjäna ihop 20 eller 10 guld. 3. Om du vill fortsätta spela på ditt account efter att trial-tiden har gått ut, så gå in på www.wow-europe.com och gå in på Manage Account. Redigerat 6 September 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg