mattias_nr17 Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag bara undrar varför det inte går att starta upp min xbox längre... Jag spelade senast igår och nu imorse så började den klicka å ha sig... Först så klickar den kanske en 20 ggr innan den stannar helt och då kommer det upp på skärmen: Oops! Something is wrong [01] <-- error code code ____ 5-9 HDD error 10-12 DVD error......... osv ¤ Check website for more information ____________________________________________________________________ ni kanske inte vet lösningen på det här problemet men det skulle vara till stor hjälp om ni kan hemsidan det står att man skall in på, eftersom dom inte visar den. tack på förhand :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 jag har oxå lite problem när jag ska starta upp spel står det att skivan är repad eller smutsig men den inte är det.. om jag kör fable så börjar skiten lagga efter 20 minuter och spelet slår av och samma text kommer upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mattias_nr17 Skrivet 8 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 jag har oxå lite problem när jag ska starta upp spel står det att skivan är repad eller smutsig men den inte är det.. om jag kör fable så börjar skiten lagga efter 20 minuter och spelet slår av och samma text kommer upp ofan !! Vad kan det vara då... det finns ju ingen förklaring på error koden man får, det tycker jag är skumt... men du hinner iaf spela lite, ja kommer inte ens fram till spelet :angry: jävligt surt faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelino Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag bara undrar varför det inte går att starta upp min xbox längre... Jag spelade senast igår och nu imorse så började den klicka å ha sig... Först så klickar den kanske en 20 ggr innan den stannar helt och då kommer det upp på skärmen: Oops! Something is wrong [01] <-- error code code ____ 5-9 HDD error 10-12 DVD error......... osv ¤ Check website for more information ____________________________________________________________________ ni kanske inte vet lösningen på det här problemet men det skulle vara till stor hjälp om ni kan hemsidan det står att man skall in på, eftersom dom inte visar den. tack på förhand :unsure: har du en moddad xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mattias_nr17 Skrivet 8 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Chippad? jupp !! har nått evelutionX :S kan det ha något med saken att göra? har också hört att det inte går att lämna in den om den är chippad? någon som vet om det stämmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 man kan ju få den reparerad men garantin går ut när man chippar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Chippad? jupp !! har nått evelutionX :S kan det ha något med saken att göra? har också hört att det inte går att lämna in den om den är chippad? någon som vet om det stämmer Jag tror tyvärr att det är ditt chip som är kass. Du kan möjligtvis kontakta han som chippade din box och fråga. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mattias_nr17 Skrivet 9 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Chippad? jupp !! har nått evelutionX :S kan det ha något med saken att göra? har också hört att det inte går att lämna in den om den är chippad? någon som vet om det stämmer okej !! men det är ingen här som stött på det problemet tidigare och lyckats lösa det själv? Jag tror också att det är chippet iof eftersom det var rätt så längesen jag uppdaterade det ;) eller så struntar jag bara i å reparera den och sparar till en 360 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Chippad? jupp !! har nått evelutionX :S kan det ha något med saken att göra? har också hört att det inte går att lämna in den om den är chippad? någon som vet om det stämmer Pröva att ladda hem de senaste BIOSEN till just ditt chipp! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 det enda rätta att göra när du har problem med en konsoll är att gå och klaga hos återförsäljaren, dock kanske inte så lyckat om du stoppat i nåt chipp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 det är det som är risken med att chippa... Hur gammal är din xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 det lär väl inte gå så bra att ringa till microsoftkundtjänst heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg