Hoppa till innehåll

Xboxen Hänger Sig Efter Klickande Ljud?


Rekommendera inlägg

Jag bara undrar varför det inte går att starta upp min xbox längre... Jag spelade senast igår och nu imorse så började den klicka å ha sig... Först så klickar den kanske en 20 ggr innan den stannar helt och då kommer det upp på skärmen:

 

Oops! Something is wrong

[01] <-- error code

 

code

____

 

5-9 HDD error

10-12 DVD error......... osv

 

 

¤ Check website for more information

____________________________________________________________________

 

ni kanske inte vet lösningen på det här problemet men det skulle vara till stor hjälp om ni kan hemsidan det står att man skall in på, eftersom dom inte visar den. tack på förhand :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har oxå lite problem när  jag ska starta upp spel står det att skivan är repad eller smutsig men den inte är det.. om jag kör fable så börjar skiten lagga efter 20 minuter och spelet slår av och samma text kommer upp

 

 

ofan !! Vad kan det vara då... det finns ju ingen förklaring på error koden man får, det tycker jag är skumt... men du hinner iaf spela lite, ja kommer inte ens fram till spelet :angry: jävligt surt faktiskt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bara undrar varför det inte går att starta upp min xbox längre... Jag spelade senast igår och nu imorse så började den klicka å ha sig... Först så klickar den kanske en 20 ggr innan den stannar helt och då kommer det upp på skärmen:

 

        Oops! Something is wrong

[01] <-- error code

 

code

____

 

5-9 HDD error

10-12 DVD error......... osv

 

 

¤ Check website for more information

____________________________________________________________________

 

ni kanske inte vet lösningen på det här problemet men det skulle vara till stor hjälp om ni kan hemsidan det står att man skall in på, eftersom dom inte visar den. tack på förhand  :unsure:

 

har du en moddad xbox?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Chippad? jupp !! har nått evelutionX :S kan det ha något med saken att göra? har också hört att det inte går att lämna in den om den är chippad? någon som vet om det stämmer

 

Jag tror tyvärr att det är ditt chip som är kass. Du kan möjligtvis kontakta han som chippade din box och fråga. :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Chippad? jupp !! har nått evelutionX :S kan det ha något med saken att göra? har också hört att det inte går att lämna in den om den är chippad? någon som vet om det stämmer

 

 

okej !! men det är ingen här som stött på det problemet tidigare och lyckats lösa det själv? Jag tror också att det är chippet iof eftersom det var rätt så längesen jag uppdaterade det ;) eller så struntar jag bara i å reparera den och sparar till en 360 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Chippad? jupp !! har nått evelutionX :S kan det ha något med saken att göra? har också hört att det inte går att lämna in den om den är chippad? någon som vet om det stämmer

 

Pröva att ladda hem de senaste BIOSEN till just ditt chipp! ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...