hacker Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Nu har jag en sak som heter Dröm XboX. Det betyder att du ska beskriva hur din XboX skulle vara :P. Skriv gärna till mig :P roligt att läsa :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 xbox 360 är allt man kan önska sig... utbytbart skal, liten, trådlös... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Man kan redan byta ut skalet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 inte lika enkelt som på det nya 360... det kommer att bli som ett mobiltelefon-skal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 man kan defenetivt aldrig föreställa sig en drömkonsol. det jag dock mest vill ha är realglasögon, så du styr spelet genom ett par glasögon. någonting som förhoppningsvis kommer i framtiden, vilken j*vla känsla det skulle bli på alla fps-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Sony (alltså playstation) har köpt rättigheterna till första generationens spel med realglasögon... Dom utvecklar dom nu, men antagligen kommer dom lanseras inom 10 år... Källa: Hörde det på radion... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 men f*n :P jag som skulle vilja se Halo i realtidsglasögon -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 lite äckligt att köra spel som silent hill eller Doom med sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 haha köra Doom 3 eller GTA med realtidsglasögon det skulle va fett kul. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 tänk när ett monster kommer bakom en... f*n, jag skulle skita i kors. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 En X-box som var lika stor som 5 Internet modem. Bluetooth. inga kablar alls alltså. Och världens största hårddisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 varför inte mindre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg