firedamm Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 mjoo :) men f*n va kul de ska bli me Killzone 2 :D okey 1:an va väll sådär men 2:an :D haha vikken j*vla grafik :D de e vi f*n nästar 3:dje världskriget i början ju :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Axel_jaja Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Ett mycket härligt spel som kommer den 1 November (samma dag som Episode.III kommer på DVD, julafton för SW-galningar!) är Star Wars - Battlefront 2. Där ska man bla kunna spela som en Jedi, kunna borda fiende-kryssare och strida i Dödsstärnan... Här och Här finner du mer fakta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Ja Battlefront 2 kommer även till psp, men jag vet inte om jag skall köpa det, jag har redan 2 spel till mitt psp som jag haft i över en månad men fortfarande inte varvat!! Ja ps3 kontrollerns är så fula att man skulle vilja slänga ut dem genom förnstret, men då skulle de väl komma tebax! :lol: (de ser ju ut som bomeranger) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Gudfadern. Om det blir nåt med spelet. Man vet aldrig, i alla fall inte då EA games gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Devil May Cry 4 och Burnout revenge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 30 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Enligt alla screenshots jag set på gudfadern så lär det vara väldigt roligt och mycket bra grafik. Ett annat spel som kommer är Scarface som är spelet bakom filmen med samma namn. Verkar också bli väldigt kul. Rockstar (tillverkarna av gta) kommer också med ett nytt spel vid namn the warriors. Som vanligt på rockstars spel så är inte grafiken världsbäst men det verkar bli ett fighting spel som lär vara underhållande. Ett nytt spiderman spel är också på väg. Ultimate spiderman som det heter, kommer att likna en serie och grafiken är ungefär som i de flesta dragonball spel -tecknade karaktärer men 3 dimensionell omgivning- Det verkar vara jätte roligt också. om det är nån som på spelautomater har spelat ett spel vid namn Metal Slug, så vet han/hon att det är jätte kul. Det femte metal slug spelet är på väg till X-box i usa men releasen i svergie vet jag ej. Dålig nyhet enligt mej är att tomb raider legend kommer att släppas i november till xbox och xbox 360, i december för Pc och psp men inte för än i februari år 2006 till ps2. OBS! detta är release datumen för USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 vad kommer det att heta hittade det alldrig?? Det kommer hetta Ratchet deadlocked. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Ja Battlefront 2 kommer även till psp, men jag vet inte om jag skall köpa det, jag har redan 2 spel till mitt psp som jag haft i över en månad men fortfarande inte varvat!! Ja ps3 kontrollerns är så fula att man skulle vilja slänga ut dem genom förnstret, men då skulle de väl komma tebax! :lol: (de ser ju ut som bomeranger) Jag vet ,det e rent utt sagt fullt som fannnnnn.Annars e det coolt som...ja skit coolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Är inte särkilt förtjust i såna spel som R&C men Shadow the hedgehog låter kul! :) vill ha Jak x och Ratchet deadlocked. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 jag vill ha alla som jag skrivit men det är mkt pengar det handlar om. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 jag vill ha alla som jag skrivit men det är mkt pengar det handlar om. :( Ja, precis.kommer troligen kosta dej minst 2000 kr,jag SKA ha Ratchet deadlocked,och Jak x. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 hmmm (räknar) Daxter till psp, jak x, ratchet dadlocked, shadow the hedgehog, ps3, tomb raider legend, mm En j*vla massa cash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg