WASD Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 hur gör man så att man kan ha te.x Strenght eller pengar i sitt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 man skriver in" 'Det du ska ha' Set: Score " eller nåt sånt tror jag det var är liksom inter hemma så jag kan ej se det just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 (redigerat) -- bortplockad, reklam -- /MVH Chihuahua Redigerat 10 Juni 2005 av Chihuahua Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 man skriver in" 'Det du ska ha' Set: Score " eller nåt sånt tror jag det var är liksom inter hemma så jag kan ej se det just nu ska man göra en script där det står så? jag testar ditt tips mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.