TheUnnamed Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 (redigerat) Det här är klanen """The Jumpers""" Jag har gjort en ny tråd för Ollepool (demon) är ju inte ledare längre så det är bättre om jag "äger" tråder sen blev den andra tråden väldigt lång & rörig. Jag vet inte rikigt Vilka som är aktiva & med i klanen & vilket arbete De här så jag vill gärna att dom som vill forsätta vara med i klanen skriver Combat lvl , namn + vad de vill jobba som. Jag hade kanske tänkt att skaffa en liten sida där det står klan möten + regler , Medlemmar mm. En så länge skriver jag upp dom här. Inga under 50 för joina (Men dom som är över 40 i klanen för stanna dom under 40 kan tyvärr inte vara med längre) OM NI MISSAR 4 MÖTEN I RAD UTAN ATT SÄGA TILL ATT NI ITNE KAN KOMMA INNAN BLIR NI KICKADE FRÅN KLANEN!!!!! Möten: Varrocks muséum KL: 20.00 VARJE LÖRDAG Medlemmar: Happyhenke Jobb:General(Ledare) Combat: 73 Desen93 Jobb:Vice ledare över ledarna(Vice ledare) Combat: 61 Forte333 Jobb: Ledare för krigarna Combat: 64 Raichuu Jobb: Fortes asistent Combat: 58 Capten_k Jobb: ? Combat: ? Tennis9393 Jobb: ? Combat: ? Tirro1 Jobb: ? Combat: ? Pizza670 Jobb: ? Combat: ? Gold dronzer Jobb: ? Combat: ? runevictor0 Jobb: ? Combat: ? falconeric Jobb: ? Combat: ? Indigo king Jobb: ? Combat: ? Hulk746 Jobb: ? Combat: ? Robban090 Jobb: ? Combat: ? Megaman_x95:? Combat: 63 cosmic mage Jobb: ? Combat: ? asfare Jobb: ? Combat: ? dj mage Jobb: ? Combat: ? stackis Jobb: ? Combat: ? devilgirl268 Jobb: ? Combat: ? xleonz Jobb: Ledare över Bågskyttarna Combat: 68 starspeeder Jobb: Krigare? combat: 49 Matt Haste jobb: Ledare övertrollkarlarna Combat 70 Skarky93 Jobb: Mage Combat: 40 + Joina Gärna vårt Forum Klicka här för att komma till forumet (det är inga krav för att joina forumet man kan bara joina för att man villl snacka lite Runescape) O.B.S Skulle vara kul om alla i klanen joinade forumet! Redigerat 10 Juli 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 (redigerat) Namn starspeeder combat lv 49 resten av stats kommer senare kan inte komma denna lördag så du vet de Redigerat 10 Juni 2005 av speedez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Bra men vad Ville du va förnågot? Krigare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 namn:forte333 combat lvl:64 jobb:ledare for krigarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Ok bra:) ska skriva upp dig på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Namn: Dezen93 Jobb Andra ledare över krigarna + vice ledare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Hmmm dezen det blir lite konstigt med vice ledare över krigarna O.o men jag skriver upp dig på det då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xleonz Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 (redigerat) namn:xleonz combat:67 jobb:krigare eller bågskytte total lvl 720:) range lvl :51 jag är ledare över bågskyttarna :) Redigerat 10 Juni 2005 av FIREFOX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Ok bra kan jag bara få fråga ranged lvl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Du behöver inte skriva vice ledare över krigarnna. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Vad vill du vara då da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Ja e ju VICE LEDARE e inte det ett jobb? Annars kan jag vara noob helper med iron grejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg