elle_the_king Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 (redigerat) Det här är klanen """The Jumpers""" Jag har gjort en ny tråd för Ollepool (demon) är ju inte ledare längre så det är bättre om jag "äger" tråder sen blev den andra tråden väldigt lång & rörig. Jag vet inte rikigt Vilka som är aktiva & med i klanen & vilket arbete De här så jag vill gärna att dom som vill forsätta vara med i klanen skriver Combat lvl , namn + vad de vill jobba som. Jag hade kanske tänkt att skaffa en liten sida där det står klan möten + regler , Medlemmar mm. En så länge skriver jag upp dom här. Inga under 50 för joina (Men dom som är över 40 i klanen för stanna dom under 40 kan tyvärr inte vara med längre) OM NI MISSAR 4 MÖTEN I RAD UTAN ATT SÄGA TILL ATT NI ITNE KAN KOMMA INNAN BLIR NI KICKADE FRÅN KLANEN!!!!! Möten: Varrocks muséum KL: 20.00 VARJE LÖRDAG Medlemmar: Happyhenke Jobb:General(Ledare) Combat: 73 Desen93 Jobb:Vice ledare över ledarna(Vice ledare) Combat: 61 Forte333 Jobb: Ledare för krigarna Combat: 64 Raichuu Jobb: Fortes asistent Combat: 58 Capten_k Jobb: ? Combat: ? Tennis9393 Jobb: ? Combat: ? Tirro1 Jobb: ? Combat: ? Pizza670 Jobb: ? Combat: ? Gold dronzer Jobb: ? Combat: ? runevictor0 Jobb: ? Combat: ? falconeric Jobb: ? Combat: ? Indigo king Jobb: ? Combat: ? Hulk746 Jobb: ? Combat: ? Robban090 Jobb: ? Combat: ? Megaman_x95:? Combat: 63 cosmic mage Jobb: ? Combat: ? asfare Jobb: ? Combat: ? dj mage Jobb: ? Combat: ? stackis Jobb: ? Combat: ? devilgirl268 Jobb: ? Combat: ? xleonz Jobb: Ledare över Bågskyttarna Combat: 68 starspeeder Jobb: Krigare? combat: 49 Matt Haste jobb: Ledare övertrollkarlarna Combat 67 jag joinar namn: skarky93 jobb: mage (magic lvl 43) combat lvl 40+ något vilken värld e mötena i? menj aga behöver magic ammy nån som vill sälja sin elr göra en åt mig? Redigerat 16 Juni 2005 av elle_the_king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Ja kommer nog inte på så många möten och ja har inte sagt till nu på ett tag men ja säger istället till när ja kommer om de ok de e svårt att hitta å nått jobb men ja kommer försöka att skicke en bild på stats sen kan nån hitta på ett jobb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 vilken värld är måtena i? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 alltid i värld 20 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Japp och alla klan medlemmar och runescape Fans :P Så har vi ett forum skulle vara jätte kul om alla som är medlemmar skulle joina det :) Klicka här för att komma till forumet Just nu har vi 9 medlemmar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Jag joinar när jag har blivit Combat 40, det kanske tar ett tag. Men en fråga: Får man bli medlem forumet om man inte är medlem i klanen? Alltså så man kan snacka om RS och få tips om hur man kan träna upp sig till lvl 40. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Japp och alla klan medlemmar och runescape Fans :P Så har vi ett forum skulle vara jätte kul om alla som är medlemmar skulle joina det :) Klicka här för att komma till forumet Just nu har vi 9 medlemmar :) 10 faktiskt Hoppas många kommer te mötet som e nu även om ni e sena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 (redigerat) Ja har en kompis som vill va me han e i combat lv 60 heter ak-400 mer stats kommer Redigerat 19 Juni 2005 av speedez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 (redigerat) Hmm, när jag joinar hjälper jag gärna till med hemsida och forum. Om jag får alltså :unsure: En fråga bara, är det här en 40+ klan eller 50+ klan? För i första inlägget i den här tråden står det att det är 40+ men texten på hemsidan tyder på att det är en 50+ klan. Vad är det? Redigerat 19 Juni 2005 av Nogger Mint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Jag vill joina, Namn: Edvald , combat lvl:66, krigare skulle jag vilja va, men kan också arbeta i Smedja, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 först var det lvl 40+ men sen har vi ändrat till lvl 50+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jaha, ok. Men då tycker jag att happyhenke ska ändra till 50+ i första inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg