osterman1313j Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 MMORPG är en genre som blir större och större, som uppdateras hela tiden och har tusen-tals spelare som spelar samtidigt, med det kostar också ca. 11$ i månaden . Vad tycker ni om MMORPG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 <_< ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhejheheheh vad är det egentligen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 (redigerat) Din N00B! MMO är en speltyp, ungefär 2d, MMORPG är de rpgspel som man kan spela flera på samtidigt, som habbohotel är mmo eller runescape MMORPG. Redigerat 12 Juni 2005 av Mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 jaha jag missförståd mega99 sorry :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 jag gillar mmorpg, men jag månads kostnaden är dum! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 det behöver inte kosta,men blizzard har bestämt att WoW ska kosta till exempel. MMORPG= Massivly Multiplayer Online Role Playing Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Varför tror alla, eller nästan alla att MMORPG är ett spel?!, det är det inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyabi Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 jag gillar mmorpg, men jag månads kostnaden är dum! :angry: Det måste inte kosta... det finns gratis-spel på nätet och vill man ha något större, snyggare spel så rekommenderar jag Guild Wars ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 (redigerat) Din N00B! MMORPG är en speltyp, som platform, MMORPG är de spel som man kan spela flera på samtidigt, som habbohotel eller runescape (de är MMORPG). Stor i mun Mega? Habbohotel är inte ett MMORPG. MMORPG kan klassas som ett RPG fast online, oftast kostnad i månaden. MMORPG's som inte kostar är exempelvis: Guild Wars, MU Online osv. osv. Precis som i ett vanligt RPG så finns det oftast ''lvls'', dvs att man dödar monster för att bli starkare och starkare, få nya färdigheter osv. För er som vill se dom flesta (Nästan alla) kända MMORPG's så gå in på www.mmorpg.com Hoppas alla förstår nu och inte tar från Mega som inte ska hacka på andra när man själv inte vet allt... <_< Så om ni tänker er ett Single Player RPG spel på nätet med massa folk, så kan ni nästan få fram ett vanligt MMORPG. Redigerat 12 Juni 2005 av Neko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Jag sa aldrig att habbo var ett mmorpg! Jag sa att habbo var ett mmo och runescape ett mmorpg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kahn Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Jag kör (nästan) bara MMORPG (just) nu.. kul... ;) Men, jag har fastnat för Star Wars Galaxies, och snart blir det nog till o köpa World of Warcraft.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Jag sa aldrig att habbo var ett mmorpg! Jag sa att habbo var ett mmo och runescape ett mmorpg! BS! Du ändra f*n ditt inlägg nyss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.