Naruto Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 (redigerat) Meh lol, habbo... räknas det som ett internet spel ens? <_< (jag vet, jag vet) Det kostar att hålla igång MMoRPG så det är därför man betalar (duh) - Skulle du vilja arbeta gratis? Själv spelar jag Ragnarok Online. Och mega99, hacka inte på andra som nån sa innan. Du har själv varit en, som du kallar det, "noob" innan. Hoppas att du har nån aning om vad du pratar om. :o MMO måste inte vara 2D. Och man kan spela ALLA spel som finns i världen samtidigt. MMORPG = Massive Multiplayer Online Roll Playing game, som du hör på namnet, man spelar spelet online. Vem har sagt till dig att alla tror att MMoRPG är ett spel? Redigerat 12 Juni 2005 av Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 (redigerat) jag gillar mmorpg, men jag månads kostnaden är dum! MMORPG är en genre som blir större och större, som uppdateras hela tiden och har tusen-tals spelare som spelar samtidigt, med det kostar också ca. 11$ i månaden Redigerat 12 Juni 2005 av Mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Ja, vad är det med citaterna? MMORPG är en GENRE står det! Vet du vad genre är? Många MMoRPG spel kostar pengar per månad, och han tycker inte om det helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 mmorpg står för Massive Multi Online Role Playing Game.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.