sp1n Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 orka guild wars.. det suger.. man kan inte se nån utanför staden om man inte är party , Helt tomt förutom monster. Hur tråkigt som helst ju.. köp world of warcraft.. det äger Ang. om du blir ovän med någon finns en knapp som heter " ignore ". Om flera andra gör samma quests så kan man gå och göra någon annan eller merga grupperna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 haha guildwars e så sämst !..World of warcraft e riktigt kul ! ett av dom bästa spelen ja spelat så KÖP DET! inget j*vla gayspel som guildwars ! är det flera som gör samam quest samtidigt så kan man vara i party o klara tillsammans eller gå och göra ett annat quest under tiden.. men det händer sällan att många gör samma quest samtidigt..bästa rollspelet... så lyssna inte på dom som säger att du ska köpa guildwars , så ensammt spel.. tror man bara kan vara 8 i party också. kul och bara kunna se 8a spelare ute i världen förutom staden ? NEJ .. och world of warcraft e helt klart värt pengarna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 om du har råd eller föräldrar som sponsrar ska du definitivt köpa WoW!!! men det är det laggigaste och jaa,... jag vet f*n inrte vad dom har gort med sina servrar.och neej,jag har ingen dålig dator.fick precis en ny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 nu tar vi det lungt han ville bara veta vilket han skulle köpa och jag tycker han ska köpa wow men bli ej oväner nu för annars kan jag säga till admin och så ger han varningar till alla som är bråkiga :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 World of warcraft suger hehhehe kör guild wars f*n det e ju rena rama rånet att köra wow det kostar ju mera än vad de´t är värt det borde kosta 2 kr vadå rånet jag e 12 år och har råd för att paya i månaden det kostar ung 120kr i månaden opch det e inte mycker och det e värt pengarna för som sagt man träffer nya folk hela tiden och lvl capen ligger på 60 och snart 80(det sägs att det kommer komma en ex pack inte säkert en) medans i gw så e det typ 20-40 som level capen ligger på.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 i striderna e det pokemon aktigt= SUGIT :bah: Vaddå snacka skit om Pokémon? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Högsta leveln är 70 och jag tror att man kan få wow för ca 150 kr nu eller så är den här tråden gammal som as. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg