Shadow of Darkness Skrivet 12 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 kungen_: Tat lungt ingen vet ens om den ska komma ut än :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lilla_björnen Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 jag tycker alla ds borde vara bajs bruna!!!!! passar till köparna!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Grönt var snyggt ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lilla_björnen Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 (redigerat) --- bortplockat, enormt mycket spam --- Redigerat 20 Juni 2005 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Säkert en fejk var har du hittat bilden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lilla_björnen Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 (redigerat) --- ännu mer bortplockat spam --- Redigerat 20 Juni 2005 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 16 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Citera Säkert en fejk var har du hittat bilden Sökte på google och bläddrade bland sidor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jag gick in på en sida där dom visade en ny färg på en DS, färgen heter "elecric blue" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Den här green Edition var ju jätte snygg. Men det kanske inte finns den färgen i Sverige än. Har ni sett någon annan färg än silver här i Sveriges Butiker? // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 det e säkert en fake blå var ju mycket snyggare en grön men jag har sett världens fulaste fake när jag bläddrade på sidor på goggle när jag sökte på ds kom nintendo bs fram jag kan bifoga en bild sen det var som ett gameboy advance sp fast med typ 50 skärmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Det har ju kommit ut electric blue i USA så varför inte :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 när ja var inne på tradera en da så såg ja ett assnyggt skal till DS,de va typ blixtar och så var de typ rosa på nå sätt ni kanske inte fattar men de va assnyggt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg