Pella7 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Jag skulle vilja ta bort alla simare och alla hus och allt som jag gjort sen jag började spela, börja om från början lixom! :evil: Hur gör man? Finns det någon fusk kod? Vore tacksam för en lätt förklaring! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Fusk behövs inte, Bara att ta "grävskopan" om jag inte minns fel. Simmarna går också att radera, bara att gå dit där alla dina simmar logger som inte bor någonstans. Annars kan man installera om spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Jag har testat men det fungerade inte. Fungerar det till båda Sims 1 och Sims 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 finns det inte nån kod för att radera kvarteret ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 finns det inte nån kod för att radera kvarteret ? Till vilket spel, Sims 1 eller 2?I The Sims 1 kan man inte radera kvarteren i 2:an vet jag inte precis, har inte kollat om man kan radera kvarteren där. Eftersom man kan göra egna kvarter i 2:an så kan man nog radera dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 (redigerat) Jag skulle vilja ta bort alla simare och alla hus och allt som jag gjort sen jag började spela, börja om från början lixom! :evil: Hur gör man? Finns det någon fusk kod? Vore tacksam för en lätt förklaring! ;) Ett tips instalera av det och på det igen sen Redigerat 1 Juli 2005 av Krille 34 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 ANtingen raderar du kvarteret lr så installerar du om spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Du kan ju dränka dom i en pool du be höver bara göra en liten bro sen sätter du dit en stege sen tar du bort den när han är nere i vattnet :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andres Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Om man vill radera hus så ska man klicka på grävskopparn, om man vill ta in familj så tar du en märka som symbolerserar familje märket och om du vill radera hela kvartet går du ut i kvarter-väljaren och klickar det kvartet du vill ha och sedan när det kommer en liten ruta som står där nere ``öppna´´ eller ``Avbryt´´ (Exempel) så i kanten i vänster håll står det en papperskorg. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg