luigi_rockar Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag har hört att det finns en trofé som heter vaacum luigi. Stämmer det? Hur får man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ja det stämmer men jag vet inte hur man får den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag vet inte om d stämmer, och ännu mindre hur man får den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 man ska ha luigis mansion och ha ett sparat spel på minneskortet från det spelet då får man den trofen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 då kan jag inte få den, jag har inte luigis mansion och vill inte ha d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 de va ju synd man slösar inte 200-600 hundra kronor för att få den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 man ska ha luigis mansion och ha ett sparat spel på minneskortet från det spelet då får man den trofen Du man behöver inte alls ha lugi mansion för jag har inte luigis mansion och jag har han. och jag vet faktis inte hur jag fick den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 tror att man ska hitta den om man kan vara (luigi)på adventure eller classic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag använde lotteriet och fick den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 japp samma här den e svår att få men när man väll har den blir man glad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 en annan hemlig trofé ärom man har ett sparat pikimin på sitt memory card så får man capten olimar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 man kan väll göra på nåt annat sätt åckså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg