biffe Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 hej..... Hur använder man pokemon radion som man ska sätta på pokeflöjten som ksa väcka snorlaxen jag hittar inte vart man ska sätta på den????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
biffe Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 snällla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 har du pokeflöjten? du ska gå in i väskan och sätta på den där (d var länge sen jag spelade spelet så jag kanske inte kommer ihåg) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 har du pokeflöjten? du ska gå in i väskan och sätta på den där (d var länge sen jag spelade spelet så jag kanske inte kommer ihåg) Fel (tror jag) , man ska längst bak på radion (tror jag) jag har tappat bort mitt spel så jag har inte spelat det på nåt år! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Tryck på start och välj Pokegear ta flytta länst till höger så kan du välja kanal med < och > tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 hej..... Hur använder man pokemon radion som man ska sätta på pokeflöjten som ksa väcka snorlaxen jag hittar inte vart man ska sätta på den????? men du har väll fixat kanalen til poke flöjten väll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 man fixar först pokeflöjt kanalen sen går man och stäler seg framför snorlax slår på kanalen och sen så trucker du a så säter han ner radion framför snorlax. Om du ska fånga honom så skafa många pokebols han är på L50 (tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 l:30 är den på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 nej den är f*n på 50lv det är på gul blå och röd han är lv 30... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 Ja han är på l:50 och man får kanalen i lavender tawn Och någon stans längst bak hittar man den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 oj...blandade ihop spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 oj...blandade ihop spelen men samart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg