kevinhö Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 (redigerat) Vilket lag spelar ni i? Bara 95. Jag spelar i ÄIK vi rockar vi ären stridsmaskin :medieval: Endast fotboll Redigerat 12 Juni 2005 av kevinhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 finns det ens ett lag som heter äik ö man stvar vell med a inte ä och jo djugården är bäst :evil: :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Gick i Fittja IF förut. Va bäst i laget. Ska börja igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 spelar handboll i Sannadals SK pojkar 90 inte så bra lag faktiskt..en av våra bästa spelare dog i asienkatastrofen :'( och vår typ grymmaste skytt har gått till skuru IK ås funderar på å byta lag kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 LBK(larsmo boll klubb) är inte 95:a men jag tror inte det finns så många 95:or på fuska.se så jag skriver ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Spelar fotboll i Tullinge BK, det är skoj! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Spelar fotboll i Främmestads IK P.14 lag spelar i div.2 i västra götaland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.