lundquist Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Skrivet 12 Juni 2005 Jag spelar mkt Yo gi oh , Men nästan alla jag spelar med har olika regler ! Så kan inte ngn skriva så detaljerat att man bara kan läsa av den för att kunna spela. Och sen har jag en fråga till ! Har Yo Gi oh slutat visas på tv4. Om de inte har de när visas de isåfall ? Snälla Svara . :rolleyes: Citera
Gäst Skellington Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Skrivet 19 Juni 2005 Jag undrar oxå om det har slutat? Det var ju länge sen det var nu! Citera
Nogger Mint Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Skrivet 19 Juni 2005 Jag tror att det är sommaruppehåll. Jaja, om du är osäker på att din motståndare kör med fel regler kan dt vara smart att ha en regelbok till hands. Och det heter Yu-Gi-Oh!, inte Yo-Gi-Oh! Citera
Gäst Skellington Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Skrivet 27 Juni 2005 Undrar när det börjar igen då? Citera
Pelleelle Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Skrivet 27 Juni 2005 (redigerat) Jag har iallafall en regel: delarna av gate guardian... endel tror att dom bara blockar en attack men dom sänker faktiskt attackstyrkan på det monster som attakerar den till noll och förstör monstret... men det funkar bara en gång.(man kan själv välja när man vill aktivera effekten) Redigerat 27 Juni 2005 av ruby king Citera
Basse Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Skrivet 1 Juli 2005 Hej! Över sommaren går Yu-Gi-Oh på tv400 klockan 18:00. Vet någon om det fins en dvd box med Yu-Gi-Oh? Vart kan man då köpa den? Jag vill hälst ha med svensk text eller tal! Citera
Gäst Spirtual Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Hej! Över sommaren går Yu-Gi-Oh på tv400 klockan 18:00. Vet någon om det fins en dvd box med Yu-Gi-Oh? Vart kan man då köpa den? Jag vill hälst ha med svensk text eller tal! Men det är bara måndag - torsdag har jag för mig (lillbrorsan o lillsyrran avgudar det) :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.