2142Jessica Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 HEj! JAg skulle behöva lite hjälp. HUr gör man för att klippa sig, äta, tatuera sig och få nya kläder te x. Skulle bli jätteglad om någon hjälpte mig. //Jessica Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonas90 Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Du går till frisören om du ska klippa dig... och du går till en resturangn om du vill äta.... och för att byta kläder så går du till en klädes affär... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2142Jessica Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 HEj! JAg skulle behöva lite hjälp. HUr gör man för att klippa sig, äta, tatuera sig och få nya kläder te x. Skulle bli jätteglad om någon hjälpte mig. //Jessica OKej tack, men de flesta affärerna och så är väl stängda? Är bara vissa av de öppna så man kan gå in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omberg Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Detta visas i spelet bara du gör uppdrag innan dess är alla "Barber shop"'s och resturanter stängda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2142Jessica Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 Okej, tack så jättemycket för svaren...då ska jag göra en massa uppdrag nu då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst chrullis Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 (redigerat) Hur gör man så att fusken funkar det funkar inte för mig...?? :medieval: :medieval: ???????om ni vill säga skriv till [email protected] Redigerat 13 Juni 2005 av chrullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 då trycker du in nått fel. om de funkar så har du tryckt in rätt.. annars fel :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
omega23 Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 du måste klara en massa uppdrag men resturanger är alltid öppna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 (redigerat) ... Redigerat 15 Juni 2005 av lidmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*STAR* Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 men det är väl så gult när det är öppet...? men frisörer och tatuerare ä ju oftast öppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 men det är väl så gult när det är öppet...? men frisörer och tatuerare ä ju oftast öppen jaha och?? ja sa uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.