Coojo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Blaskigt mosigt äckelbajs nått sånt kanske skulle kunna beskriva maten på senaste tiden. Verkar trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Raggmunk som smakar knödel... Spagetti med... "köttfärssås"... eller paprikabitar? Nej tack -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 på våran skola så var den än som fick en kyckling fot i maten när vi hade kyckling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Får man verkligen ah det i maten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 min skolas mat e rätt ok ( går på ånässkolan ) men i början på terminen byggde dem om nere i bamba och köket så vi fick äta kall mat i klassrummet! på ett NO prov jag fick en gång skulle jag skriva upp matvägarna, då stod det nåt sånt här: tänk dig att du äter en härlig kall hamburgare uppe i klassrummet på ånässkolan. du tar en tugga och njuter av den och sen sväljer du. beskriv vägen som den goa hamburgaren tar genom din kropp o s v o s v....patetiskt asså. men nu har vi varm mat igen o den e helt ok fast vi får inte ta så mycket....på freda e det jullunch! JIPPIE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Det enda man kan klaga på är potatisen. Den är ALDRIG genomkokt! Alltd en hård bit i mitten. Men nnars har vi ganska god mat... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) Det jag inte gillar med vår skolmat är att vi inte alltid får det som matsedeln lovar. Dessutom anser jag att skolan beställer alldeles för lite mat när det är populär mat. Som exempel kan jag nämna en onsdag då vi 8:or (9:orna med) har lunch sist på hela skolan. Vi borde ha fått (Råkost & salladsbuffé) spaghetti och köttfärssås, men för att de yngre eleverna ätit upp all spaghetti var vi tvugna att äta potatis (tvi, jag hatar potatis). Personalen på skolbespisningen vet gott och väl om att just denna maträtt är populär bland eleverna och därför tycker jag att de borde beställa mat så att alla kan få. Redigerat 14 December 2005 av Perisoreus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Mmm, julbord idag! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spider man Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 min skolans mat suger det måste bli pyt i pana eller potatis med fisk eller ris eller kebab med massor med ketchup i så här varmt ketchup först dem gör hammburgare sen andra mat sen det har gåt 300 år sen vi säger varför blir det inte hammburgare dem säger nej vi gör mycket hammburgare nu gå jag i 3:an när jag var i 1:an så blev det en gång hammburgare men sen så väntade vi tills nu jag gå i 3:an och det har inte ens blivit nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Idag hade vi julbord i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Vi hade julbord för 1-2 veckor sedan. Idag stod det Pankaka på lunchlistan men vi fick Tunnpankaka dom hade typ skrivit fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Vi hade julbord för 1-2 veckor sedan. Idag stod det Pankaka på lunchlistan men vi fick Tunnpankaka dom hade typ skrivit fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.