isMaNnen Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 jag e på nån quest som jag ska lista ut "mannen i stenes" namn.. :S man ska slå på stenar och varje sten betyder 1 bokstav.. men vilka ord e de man ska slå? tackar för svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 bara ett ord, Hits H I T S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 (redigerat) mm du skrev i pm :P men jag skrev sith då kom de upp 2 varurvlar...de var deffö jag trodde man skulle gö flera ord :P Redigerat 13 Juni 2005 av Mellan_mjölken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 f*n, va coolt att det kom varulvar om man skrev fel ord... varför pröva jag inte det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 14 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 de kom bara varulvar när man skrev sith Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Ganska lol ändå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg