Gäst alan.shalaji Skrivet 13 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 kan nån ge mig en länk till en plats där man kan ladda ner bilar till rpg maker på. Gärna flygplan ochmotorcyklar och sånt. För att jag ska göra ett spel som heter bilkaparna och det ska va som gta1 fast man ska kunna ha mer saker.Sen får man vara olika gubbar och göra uppdrag.Jag skulle också vilja veta hur man kan göra så man kan typ döda folk när man går runt utan att man behöver komma in i en såndar duellruta när man slåss mot monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Innse en sak: RPG maker suger! Här finns länken: Gamemaker Gm hjälp: HJÄLPEN FINNS HÄRRRRRRRRRRRRR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Innse en sak: RPG maker suger! Här finns länken: Gamemaker Gm hjälp: HJÄLPEN FINNS HÄRRRRRRRRRRRRR! Jag fattar inte ett piss av gamemaker det e därför jag gör me rpg. PS.Jag frågade aldrig om nån j*vla gamemakerlänk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Håller med fullständigt man fattar ingenting av Gamemaker... Sök på google.se så hittar du bra RPG Maker sidor. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Lär er att programera så ni kan göra riktiga spel istället. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Lär er att programera så ni kan göra riktiga spel istället. ;) Jo men nu vill han göra det på RPG Maker. Sidan var som sagt: http://www.google.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 jag använder blender för att göra spel det va där man gjorde cs.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 länk till blender ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Lär er att programera så ni kan göra riktiga spel istället. ;) ehhhh :huh: jag går i 6:e klass och då e det inte så vanigt att man kan programera ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Håller med fullständigt man fattar ingenting av Gamemaker... Sök på google.se så hittar du bra RPG Maker sidor. :kung: Jag letade där i 2 tim utan nått resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 jag använder blender för att göra spel det va där man gjorde cs.... Blender Blender Blender. Ge mig länken... Annars dööör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 (redigerat) länk till blender ?? http://www.blender3d.org/cms/Home.2.0.html Redigerat 10 Juli 2005 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.