Hoppa till innehåll

Jackson Friad !

Guggo

Var det rätt att fria Michael Jackson  

40 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jovisst kan jag godta de åsikter som du tycker, men inte f*n tycker jag han är psykisk störd. och verkligen inte för att han opererar sig. man har ett liv och en kropp, den och livet får man göra vad man vill med. smörja in sig i ketchup och tutta fyr med en tändsticksask om det behagar. ingen bryr sig.

´

Har jag sagt att jag tycker att han är psykisk störd för att han opererar sig NEJ!

DOM HÄR 4 punkterna är varför jag TYCKER ATT HAN ÄR STÖRD!!

1. Han är Pysikist sjuk (men du är väl för "#&¤ för att förstå det)

2. Han lägger sina pengar på att opperera sig fullare! När han kan ge bort dom pengarna till behövande!

3. JAG TROR! att han är skyldig till något av brotten han har varit anklagad för!

4. Han är kär i Bart Simpson (tro det eller ej)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jovisst kan jag godta de åsikter som du tycker, men inte f*n tycker jag han är psykisk störd. och verkligen inte för att han opererar sig. man har ett liv och en kropp, den och livet får man göra vad man vill med. smörja in sig i ketchup och tutta fyr med en tändsticksask om det behagar. ingen bryr sig.

1. Vad vet du om det? Kom gärna med bevis innan du yttrar dig om sådana saker.

2. Då förväntar jag mig att du fr.o.m. nästa löning (om du nu inte redan gör det) skänker ALLA dina inkomster till behövande!

Han får göra vad han vill med sina pengar.

Neverland är till för behövande.

3. DU TROR något, därför är människan störd. Det var ju jättesmart...eller inte.

4. Skicka gärna ett video/radioklipp där han säger det. Annars är det förtal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmmm, vi verkar ha ett litet dilemma.... ingen kan ju bevisa att den andre har fel så vi kan hålla på i evigheter och skälla på varandra ;)

Vilket innebär att denna tråd saknar syfte & kan därmed låsas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...