Gäst alan.shalaji Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Jag känner en kille som har gjort ett forum på internet och han sa att han inte kodade hela forumet själv utan han gjorde nånting tror det var att han kopierade koder från nått ställe eller så hade han använt nått program. Kan nån säga hur man kan göra ett forum på det sättet att inte koda hela forumet? den som gör det får 100 mynt av mig. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 va ? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 (redigerat) om jag har fattat rätt så; gå in på www.invision free.com fast utan mellenslag i adressen. regga dig, du får då ett forum utan att behöva koda något! finns även andra sidor, t.ex. www.egetforum.com Redigerat 14 Juni 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 om jag har fattat rätt så; gå in på www.invision free.com fast utan mellenslag i adressen. regga dig, du får då ett forum utan att behöva koda något! finns även andra sidor, t.ex. www.egetforum.com Tack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 mynt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 mynt? Fuska mynt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 (redigerat) tryck på texten... Redigerat 14 Juni 2005 av quaked_ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Varför coda om coden redan finns?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.