Gäst GTA-PALLE** Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 jag undrar om man kan köpa counter strike souce i nån affär eller nån hemsida för jag har ingen möjlighet att ladda hem det :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Du kan inte ladda hem det...även om du får ner filerna så kan du inte spela det eftersom du behöver steam nyckel, och dom kan man inte få på nåt annat sätt än att köpa eftersom dom som finns ute på nätet inte fungerar. Du kan inte köpa bara Counter-Strike Source, du måste köpa Half-Life2, då får du det med. Dock får du flera alternativ om du köper det via Steam, då kan du välja mellan olika paket. http://www.steampowered.com/?area=product_packageoffers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 man kan väll köpa conditon zero i affär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Ja du kan köra CZ och HL2 i butiker, jag sa bara att man får flera alternativ om man köper via steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg