Salzalada Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Har avinstallerat Photoshop CS 2 nu, och har jag bara 7.0 kvar. Problemet är att alla brushes som jag la in i PS CS 2 försvann också, och jag kan inte hitta de som jag hade innan. Jag har försökt söka på google efter snygga och nya brushes, men hittar inget. Då undrar jag, vet ni nån bra sida där man kan ladda ner snygga brushes som funkar med PS 7.0? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 kolla på www.good-tutorials.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 dom flesta ps cs brushar fungerar inte på 7.0... så du vet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Rellypacker: Det fann inga brushes på den sidan... Apoca: Jag undrade om det fanns brusehs som funkar med PS 7.0... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 www.greycobra.com ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Har iaf hittat brushes nu... På sidorna Deviantart och GreyCobra... *Tråden kan låsas* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg