ChillenKid Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Tjosan ! Jag och min kompis håller på att göra lite filmer. Vi har ett bra program (Windows Movie Maker) men vill skulle vilja få tag på ett bättre. Skicka även om de är sämre... För smaken är ju som baken :P Smell ya later Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 ja.. videoredigering finns i alla mjöliga (lägg särskilt märke till felstavningen) varianter OCH prisklasser. från 0 kr - 500 000 kr skulle nog rekommendera Adobe Premiere Elements, det är kraftfullt men ändå relativt enklet. Pris ca 1000:-. Ulead video studio är lite enklare, du kan göra mindre men det är enklare. Pris ca 500:- tror jag. Pinnacle är ett helt ok program, enligt mig bättre än Ulead. finns i olika varianter och med eller utan firewirekort. pris ca 700:- Avid, förmodligen kungen av videoredigering. express versionen, den enklaste kostar väl några tusen, sedan finns det en massa hårdvara och sånnt och man kan komma upp i 50 000:- utan några större problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Photoshop är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 att göra film i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 finns ett bra...hmmm, "pinacle" tror jag det hette... skit lätt o använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 vet ni hu man lägger utt filmen på internet ????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 jups, skaffa hemsideutrymme och ladda upp. se annan tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.