Hoppa till innehåll

Hitmonlee,hitmonchan,hitmontop Och Tyrogue


Raffed

Rekommendera inlägg

På leef green eller fire red så kan men välja att ta en hitmonlee eller hitmontop i huset brevid sabrinas gym.när man sedan har gjort barn med hitmonlee eller hitmon top så blir det en tyrogue sedan kan man träna den så den iallafall blir hitmonlee.kan man träna den så den blir hitmontop och hitmonchan också?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om den har mest attack när den utväcklas blir det hitmonchan, defend hitmonle & om båda e samma blir det hitmontop (väldigt svårt)

 

Så är det på Crystal men det är nog samma tror jag ;)

 

så är det inte, mest defend=hitmonchan mest attack=hitmonlee och du hade rätt på hitmontopp :student:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jepp, så e det: Attack: Hitmonlee. Defense: Himonchan. Attack+Defense: Hitmontop. Självklart är det svårast att få Hitmontop eftersom attacken och defensen måste vara EXAKT lika när den utvecklas.

 

 

 

om den har mest attack när den utväcklas blir det hitmonchan, defend hitmonle & om båda e samma blir det hitmontop (väldigt svårt)

 

Så är det på Crystal men det är nog samma tror jag ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men förresten det här är ju på leaf green,man kan ju träna pokemon när som helst men jag menar man får ju inte nationaldexen innan man har klarat pokemonligan och fångat 60 pokemon!(hoppas det var bra förklarat säg till om ni inte förstog)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...