Raffed Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 På leef green eller fire red så kan men välja att ta en hitmonlee eller hitmontop i huset brevid sabrinas gym.när man sedan har gjort barn med hitmonlee eller hitmon top så blir det en tyrogue sedan kan man träna den så den iallafall blir hitmonlee.kan man träna den så den blir hitmontop och hitmonchan också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 om frågan lyder: Kan man träna Tyrogue till en Hitmonchan, Hitmontop och Hitmonlee? Ja det kan man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 15 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Hur vet man vem den blir? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 om den har mest attack när den utväcklas blir det hitmonchan, defend hitmonle & om båda e samma blir det hitmontop (väldigt svårt) Så är det på Crystal men det är nog samma tror jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 15 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Tack jag ska försöka med det jag hör av mig om det inte går!Vi ses :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Det funkar inte jag gedde min Tyrogue massa saker så den fick jätte mycket i attack men när den uttväcklades så blev den en hitmonlee!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Smash, gör inte två inlägg i rad. Har du missat nåt så tryck på "Ändra" vid ditt första inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 om den har mest attack när den utväcklas blir det hitmonchan, defend hitmonle & om båda e samma blir det hitmontop (väldigt svårt) Så är det på Crystal men det är nog samma tror jag ;) så är det inte, mest defend=hitmonchan mest attack=hitmonlee och du hade rätt på hitmontopp :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 22 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 OK JAG SKA PROVA DET VI SES! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jepp, så e det: Attack: Hitmonlee. Defense: Himonchan. Attack+Defense: Hitmontop. Självklart är det svårast att få Hitmontop eftersom attacken och defensen måste vara EXAKT lika när den utvecklas. om den har mest attack när den utväcklas blir det hitmonchan, defend hitmonle & om båda e samma blir det hitmontop (väldigt svårt) Så är det på Crystal men det är nog samma tror jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Men förresten det här är ju på leaf green,man kan ju träna pokemon när som helst men jag menar man får ju inte nationaldexen innan man har klarat pokemonligan och fångat 60 pokemon!(hoppas det var bra förklarat säg till om ni inte förstog) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg