Foxyrock Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 när jag läser recentioner om kommande spel o maskiner så hör jag typ massa e3 överallt. vad jag fattat så e det nån form av spelmässa men kan någon förklara mer exakt vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 E3 utläses Electronic Entertainment Expo och är världens största branschmässa för dator- och tvspelsindustrin. Källa: http://wiki.fz.se/E3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 varför inte skriva att det är en utsälning som företag som sony brukar vissa upp sina nyheter, förra året var hetaste eye toy från sony, iår så var det typ sonys playstation 3 och microsoft's nya xbox 360...(förövrigt så är playstation 3 fult som f*n...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 15 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 tack för svaren. nu fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.